neděle, května 21, 2006

Pravda trošku to trvalo..

..ale aspoň něco. Aby to tady alespoň trochu žilo tak přesně po osmi měsících na odlehčení a předělení příspěvků malé fotografické vzpomenutí a jedny takové moje starší věci..prostě jenom takové cinty, kterých mi každej sice může říct padesát sto tisíc, ale aspoň to tady do tématu tak zhruba zapadá:]
Jestli mi teda rozumíte.

P.S. : jen pro zkušené uživatele amerického jazyka


hloubka kanonu 1829 m, jeste ze nefoukaloa jeden pekny cerveny mostik na ktery jsme narazili

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ty voe to je dost, ja to tu čekuju fakt pravidelne a konecne se to tu hlo a ty tvoje cinty...No paráda, jestli mi rozumíš. Tak jen tak dál samo se to přece jenom neudělá.

Anonymní řekl(a)...

Vzdyt ty ses kluk chytrej preci ne, vis ze ja to sem vzdycky nakonec nejak dotlacim aby tady ty mutanti, jak ja jim rikam, meli co cist. Vono je to prece uz jedno jak, s munici nebyl nikdy problem.
A pomalu s tema prispevkama at se mi to tady nezahlti :]