čtvrtek, července 31, 2008

Jueves 31/07/2008

Včera jsme byli za rohem v Irským pubu kde je atmosféra trochu příjemnější než v těch uřvaných španělských, ale zase s anglickýma cenama takže taky žádná sláva. Ráno jsem se jen vyspal, udělal něco do školy a vyrazil. Na první hodině jsme byli tři, zbytek odpoledne jsem zůstal ve třídě sám a dvě hodiny povídal o sobě, Čechách, Španělsku a o všem možným že dvě hodiny utekly zase tak rychle. Večer siesta, prospal jsem horko do 11 a pak se nechal vytáhnout na druhej konec města do největší evropský diskotéky, 7mi patrovýho El Kapitalu. Ale začal se plnit až kolem třetí a to ani zase ne tak moc, pití po €11 jsem ignoroval a navíc jelo první metro až po 6 takže to nestálo za nic. Stejně tak pak nestálo za nic ani dopoledne který jsem po třech hodinách spánku strávil ve španělštině a vyrazil do školy.

Žádné komentáře: