středa, července 30, 2008

Miércoles 30/07/2008

Po úterní škole jsem si cestou domu koupil Bohemia glas skleničku (buhví proč se nikomu nelíbila a byla zlevněná z €4 na €2 a já jsem jí koupil za €1,60) a nějakých pár dalších kusů nádobí který doma postrádám. Na devátou jsem pak sebral tašku karlovarských oplatek a vyrazil na setkání s Nachem. Devátá ještě neni čas na vycházení z domu takže jsem na křižovatku Guzmán 'el bueno' a Avenida de la reina Victoria dorazil úplně durch. Hned jsme vyrazili do nejbližšího baru, a protože jsme byli už kus od centra a Nacho věděl přesně kam jít, byla hospoda plná španělů a i bez puštěný hudby nebylo slyšet vlastního slova. Objednal dos caňas a za dvě eura jsme dostali dvě dvoudecový piva a k tomu talíř tapas, teda něco malýho k jídlu za což chtěji v centru od €4, ale normálně se dává k pití zdarma. Takže dva kusy bagety s kusem šunky, jamónu, a pokračovali jsme dál. V dalším baru to byly opečený brambory s pálivou omáčkou, v dalším ruskej salát s hranolkama, ve čvtrtým zase kus bagety s jamónem a byl jsem po večeři. Na jedenáctou jsme bez metra prošli celým městem a na Plaza de Espaňa, ve čvtrt na dvanáct plným na trávě se povalujících lidí, a setkali se se spolubydlícím Gregorem a několika dalšíma lidma. Prošli jsme celej bulvár Gran Vía až do 'gay barrio' Chueca se spousty dalšíma barama a v jednom z nich ochutnali Sidru, jablečný pivo s minimem alkoholu chutnající jako mošt a k němu tři talíře dalších neznámých tapas. Pohostinnost nezná mezí. Daleko od domova jsme si pak nenechali uject poslední metro a ve dvě zalehli. V bytě funguje všechno jak má.

Období slev končí a tak jsou sice o to větší, ale zase neni moc z čeho vybírat. Ráno jsem si totiž potřeboval koupit něco na sebe, ale příště musim vyrazit dřív. V jedenáct bylo v centru na chcípnutí a tak jsem pořídil tričko za rohem v Corte Inglés (anglický kocour, ale jinak taky řetězec ohromných obchoďaků kterých je po městě nespočet, něco jako Tesco na Národní) a vydal se do školy. Pět hodin uteklo ve třech lidech ve třídě zase docela rychle.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Heh:) Doufam ze tohle pak vydas pod nazvem Mierda! Mesic v Madridu

Anonymní řekl(a)...

Jsem v tvých reportážích trošku citlivější na pojmy domov, doma, domů...Pa pa z DOMOVA!

Tomik řekl(a)...

Tady ne, vypadá to že se podle Madridských ulic učí uklízet ve Švýcarsku.

A kdyby mě doma nečekal oběd tak se rozepíšu i k tomu druhýmu, příště:)