pondělí, července 28, 2008

Lunes 28/07/2008

Je tady horko, ale doma ve třetím patře i ve škole pod klimatizací docela snesitelný. Včera jsme měli trochu problémy s ubytováním, v pokoji jsme si zabouchli všechny věci a místo večeře a vyspání po dlouhý cestě jsem tak strávil noc bez klimatizace, peněz, telefonu, počítače a šel tak do školy s prázdým břichem a nepřipravenej. Testu jsem ale 33% vyplnil bez chyby a po krátkým pohovoru mě poslali (tuším ze čtyřech skupin) do druhý odspoda. Podle knížky co jsem dostal je to asi tak akorát.

Jinak to jde rychle, na ulici nikdo neplácne ani slovo anglicky a tak jsem se musel snažit od prvního kontaktu s policií která mě legitimovala po podezřelým (ani jsem se jim nedivil) chováním před budovou ministerstva vnitra při hledání mýho bydlení. V něm bydlím s pohodovým Skotem a domýšlím si ty dvě třetiny soulásek a samohlásek který polyká. Jinak fajn, na patře jsou dva ne moc komunikativní korejci ale ve škole jinak samý normální lidi stejnýho věku z celý Evropy. Po ranním orientation kde jsem toho moc nepochytil začínám dneska odpoledne, a večer snad setkání s Nachem..škola je teda hned za rohem, ani ne pět minut cesty a každej den od půl druhý do půl sedmý takže nejhorší hodiny dne budou pod klimatizací.

Žádné komentáře: