úterý, prosince 04, 2007

Toto letí...

...ale to poslední dva tejdny školy vždycky. Je mi nějak divně. Nevyspanej a nastydlej z víkendu, po celým pondělním odpoledni v knihovně a šesti hodinách spánku jsem vstával do školy v půl osmý, no kde to jsme...sedim na posteli, po dvou banánech, šesti mandarinkách, hrušce a energy drinku zírám do rozdělaný prezentace na Channel management kterou máme do pátku odevzdat a jejíž powerpointovou podobu jsem si vzal na krk. Přejdou mi přes ní dva díly How I Met Your Mother /Lily: On Monday I'm going to have to tell my kindergarten class, who I tell not to run with scissors, how my fiancé ran me through with a broadsword. Marshall: Technically, it didn't go all the way through. Lily: I'm sorry, were we having a discussion about the degree to which you stabbed me?/ Hehe. Vitamínová bomba začíná zabírat [k předávkování vitamínem C opět nedochází] a za zvuků Davida Graye (kterej mě sice nedostává do nálady pracovní, ale aspoň nějaký) prezentaci za necelý dvě hodiny konečně dodělávám. Náplň mi trvala jen o něco málo dýl než hraní si ve Photoshopu s jejím pozadím. To mi do příštího týdne zbejvají odevzdat už jen dvě práce. Radši nemyslím na to co všechno budu muset doma ještě přečíst a že mám jít od pondělí za tejden na zkoušku z holandštiny. Takže si s sebou o víkendu asi bereme učení.

Prezentace hotová, na onlajnu je CEB-PLZ po prvních deseti minutách 3:0, čas na úkoly na holandštinu jsem úspěšně zabil tímhle blognutím a můžu na ní probuzenej spokojeně vypadnout. Poprvý jsem se na to dneska večer chtěl vybodnout, ale jelikož je to první z posledních třech hodin před zkouškou tak vyrážím. I denk dat het klas vandags heel kort zijn zal omdat we een leuk uurlang luisteroffening over de Sinterklaas en andere Belgische feesten maken zullen / Myslím že to dneska bude docela krátký protože máme dělat zábavnej hodinovej poslech o Mikulášovi a jiných belgických svátcích. Jak tak koukám kolem tak bych tipnul že to tu zejtra bude vypadat nějak takhle. <-

Žádné komentáře: