pondělí, prosince 10, 2007

Dublin

Výkřiky z minulýho tejdne prej byly jedny z nejlíp čitelných, pak zase nesrozumitelný ale ve čtvrtek večer jsem už byl trochu mimo, radši si to po sobě už nečtu. Teď už jsem zpátky s hlavou provětranou čerstvým irským mořským vzduchem a vyhřátej z netypických neirských prosincových 13 stupňů. Do Belfastu jsme se sice nepodívali, ale samotnej Dublin je až na ty ceny jedno z nejhezčích měst jaký jsem kdy viděl a moře plný tuleňů a prosluněný útesy poloostrova Howth byly v tuhle roční dobu ("Nejhorší okamžik pro návštěvu Dublinu je začátek prosince") úžasný. Ale psát nebudu, fotky (z který se ke mě časem dostanou) mluví za vše a navíc potřebuju do Čtvrtka ještě vyplodit něco do školy.

Jedna skupinová

B&W

Útesy kolem Howthu

Věčně se divící tuleň


2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

No to je nádhera, hned bych se tam taky rozjela...

Tomik řekl(a)...

Já zase hned zpátky, víc než kam jinam. A z Prahy lítá Ryanair právě jen do Dublinu, počítám že to taky bude za pár šupů.