čtvrtek, prosince 06, 2007

2007-12-06

Aaaa už je skoro pět, to se ta škola protáhla. Od půl sedmý holandština, jo ten dlouhej úkol, kdy to napíšu..asi budu muset, esej se na zkoušku bude hodit. Ale slíbil jsem Katce že jí pošlu tu minimálně z půlky hotovou seminárku na TQM a jsem teprve v půlce tý svojí. Asi večer, ale kdo bude ráno před sedmou vstávat na ten vlak?? No tak snad přes víkend něco vymyslí sama, v pondělí to dodělám. Telefon z Rakouska, konzultace zdravotního stavu s autem plným doktorů, jak jinak než dobře naladěným. Všechno OK. Loni napadlo až v únoru a teď na potvoru metr sněhu už měsíc před Vánocema, taky bych se svez:( ale zpátky, vyprat, pár trik mi ve skříni ještě voní, ale v ponožkách dole raší žampióny, co si vezmu do Dublinu? Teď. Kdy jindy, nahážu je do baťohu, holandštinu pod rameno a jdu prát, casy na International Business až se v pondělí vrátim. Blbec jsem myslel že 20. je pátek a tak mám letenku domu přesně na čtvrteční hodinu kdy jsem měl stát před posluchárnou a prezentovat. Tak si to budu muset odbejt o tejden dřív a 20. se místo toho doma smát těmhle řádkům. Taky něco Ashe k Vánocům, když už jsme se rozhodli předat si tu dárky..no jestli v Irsku nenajdu nic originálního? A ostatním. Od koho všeho asi tak něco dostanu s očekáváním dárku zpátky minimálně stejný hodnoty. Sice bych rád, ale kdo mi uzná omluvenku že jsem poslední dva tejdny musel strávit u kompu, hmm? Už aby přijeli, pěkně tři dni volna. Jo, úplně, tu páteční ústní z holandštiny vypustim a pojedeme do Bruselu. A v sobotu do Gentu. Na lodě nebo se večer jen tak projít. Stejně mám takovej pocit že mi tu z toho doma moc neuznaji. heh. Už je mi jedno i to že Ryanair nemá v letadlech záchranný vesty. Snad mi to bude jedno i v pondělí zase na zemi:)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Mám trochu pocit, že "tvá hlava je včelín"...Myslíš, že se to zase srovná?