pátek, srpna 18, 2006

Bretton Woods

Tak to Bretton Woods, kterým jsme ve White Mountains před dvěma týdny projížděli je opravdu TO Bretton Woods do kterého v roce 44` svolal Roosvelt 44 států na konferenci a třeba i spolu s Keynesem tam podepsali zakladatelské smlouvy Světové banky, Mezinárodního měnového fondu a obrysy o rok mladšího OSN. Btw taky začal platit brettonwoodský měnový systém o zavěšení evropských měn na dolar díky němuž to pak v Evropě dalších dvacet let všechno tak dobře šlapalo. Příště něco interesantnějšího, ale když jsem ve fotkách z výletu dokonce našel fotku onoho Mt. Washington hotelu tak jsem neodolal něco nenapsat:)

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

To chci videt, cim to priste trumfnes!

Tomik řekl(a)...

Taak treba fotkou s doopravdickym sidlem OSN?:)

Anonymní řekl(a)...

mě bys dotal ňákou takovoudle fotkou těhle dvou starejch emerickejch úchylů -

http://myspace-457.vo.llnwd.net/00486/75/48/486208457_l.jpg

- neuvěřitelný 36 let v šoubizu (nebo ještě víc, bráškové byli dětské filmové hvezdičky) a vůbec se to na nich nepodepsalo, nejspíš ani nemohlo;), a porát si jedou tu svou!! - viz.:

http://www.youtube.com/watch?v=etUIJwhaE1Q

http://www.youtube.com/watch?v=0KGajSfpSgo

charlie řekl(a)...

neda se nic delat, musim reagovat vic na paaju nez na zapisek:) i kdyz musim podotknout ze fakt zajimavej zapisek:) no, 36 let v soubizu je neuveritelny, divim se ze to vydrzeli, a hlavne je neuveritelny ze soubiz vydrzel je:) a ze by se to na nich nepodepsalo bych moc nerek:) no nic, preju jim at si jeste dalsich 36 let jedou porat tu svou:))
a jinak, tome, zakladam petici za vic fotek vyznacnych americkych mist:)

Anonymní řekl(a)...

to radsi vic fotek s lidma. i kdyz myslim,

Anonymní řekl(a)...

aha, jsem to omylem odeslala, je to tu psane frj, jsem si to nejak spatne prebrala. abych dokoncila myslenku. bezva jsem si pocetla. zavidim ti pocasi, pac mate aspon dva dny za sebou hezky. zajimalo by me to piti, co se neda pit, pac se mi nenasla ta fotka a v textu neni zadna definice, abych jako vedela, co nemam vubec pit. a jedinej paaja mi poslal odkaz na tyhle stranky, mas slabou reklamu, tome. ale jinak fakt dobry. akorat tu nemuzu prispivat pod svym jmenem, kdyz nejsem registrovana. takze bacha, velkej anonym. nebo ne, zkusim jeste jiny tlacitka.

Anonymní řekl(a)...

jsem na to prisla, nakonec