středa, srpna 17, 2005

den 0, tom.bloguje.ještě.doma :)

Test blogu, doufám že tento příspěvek nebude první i poslední zároveň a bude občas fungovat i v tak mobilně zaostalé zemi jakou US jsou. Pořád toho sami přesně moc nevíme tak doufám že se brzy dozvíme kam že to vůbec jedeme a co tam tak dlouho budeme dělat. Jak po českoanglicku říká náš hostitel Paul ze San Francisca, nechám vás vědět neboli I`ll let you know:) Online balení (baťohu samozřejmě) mi celkem pomohlo takže jsem jako na koni mohl kolem 2am v klidu usnout a v 5am zase rychle vstávat. I když se mi zdá že jsem nespal ani pět minut. Zatím nezbývá než doufat že v letadle nebude podobná zima jaká poslední dobou bývá v těch Kyperských, we won`t turn blue, a brzy se ohřejeme na nějaké prosluněné Chicagské pláži. Celý tenhle týden by mělo být kolem 31 stupňů takže snad konečně trochu tepla po celém tom mrazivém červenci a srpnu. V té nejsvobodnější zemi ve které člověk nemůže svobodně fotit, pít, koupat se a podezřele si cokoliv prohlížet, maximálně tak s sebou legálně nosit pár nabitých pistolí a brokovnici na zádech:)

P.S. když už jsem u prvního příspěvku, blogování není stav vyvolaný nadměrnou konzumací čehokoliv ani nic jiného co by to mohlo připomínat:) když už jste tady tak přesně to co vidíte před sebou,jinak blog=weblog=internetový deník nebo něco na ten způsob..

2 komentáře:

charlie řekl(a)...

ty, ale opatrne s timhle stylem psani, nebo mas za chvili na krku deset tisic unikatnich navstev denne, a budes muset psat chca nechca.. a makonec te koupi lukacovic a budes muset za mrzkej peniz a kurku chleba denne psat v temny mistnosti oslavny choraly na seznam..
a nebo ne, pokracuj v tom, dobre se to cte:)

Tomik řekl(a)...

kdyz mi nedojdou sily..nevim jestli zbydou na nejaky originality ale aspon na strucny popis kdyz nic jinyho to snad bude vzdycky:]