pátek, října 05, 2007

2007-10-05

Tak jsem si vybral poslední kurz a definitivně se zapsal na International Business, Channel Management, European Economic Integration, Total quality management a International Marketing. I když jsem už hodně věcí měl tak je to v english trochu změna a stejně většinou úplně stejně pojatý nejsou. A už od pondělí i večerní holandštinu na kterou se mi ňák přestává chtít. Tak už jenom vyřešit knížky. Nějak tu nefunguje systém kupování starších, hlavně kvůli "problému" že se každej rok vydávaji nový a nový edice. A tak to vychází na každej předmět cca. na 60 - 70 €. Z knihovny ale půjčit nejdou a do kopírování 400 stránek se mi taky moc nechce :-(

Jinak jsem dneska za svačinu nenechal dýžko a za ušetřený eura zaplatil letenku domu na říjnovej prázdninovej víkend. Takže za chvíli...a kuře na kajetánským pepři s bramborama a zeleninovou oblohou jsem k večeři neměl v hospodě ale fakt normálně doma, začíná mi to jít.

A sakra, červená. Tohle se prostě při běhání doma nepřihodí...

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Malo koukas na filmy. Zvedaci most se proste preskakuje, a je jedno jestli autem, na motorce a nebo se proste jenom trosku vic rozbehnes:)

A jinak dobry, kdy presne se tu teda ukazes?

Luban řekl(a)...

grrrrr! GRRRRR! GrrRRRrr!
Abych našetřil na jednosměrnou letenku, nesměl bych jít 7Ox do menzy na oběd. Takže by mě fakt zajímalo jaké že to jsi zvyklý dávat dýška...

Tomik řekl(a)...

Dobře dobře, za 0 € byla jen ta Vánoční, teď tak narychlo to zase tak low-cost nevyšlo.

Tomik řekl(a)...

Jo a doma jsem na Ústí, lepší termín jsem nenašel :-)

Anonymní řekl(a)...

Tak to uz jsi to moh taky vydrzet do pulky listopadu na Spartu:)))