středa, října 24, 2007

Hard-fi

V neděli večer jsem doma přeci jenom nezůstal a vyrazil do Bruselu podívat se druhej koncert právě rozběhlýho turné Hard-fi. Za hodinu od vyražení z koleje jsem byl na místě. Fotbalovej stadion jsem sice nečekal, ale že bude koncert jedný (aspoň tenhle podzim) z nejlepších britských kapel v útulným klubu Bruselský Botanique garden pro 120 lidí taky ne. O to lepší to ale bylo. Mít kolem sebe ve třetí řadě na každou stranu metr místa se na takovýmhle koncertu jen tak nepřihodí. Lidi se navíc celkem dávali do řeči a tak jsem ho nakonec strávil v docela dobrý společnosti. Nehledě na velikost/malost klubu byl koncert skvěle zvukově i světelně připravenej. Stejný profesionalitě sice odpovídal i jeho průběh a celkem krátká doba (1h15), ale i přesto skvělá show.

Intro + Middle Eastern Holiday



Hard-fi - Television



2 komentáře:

charlie řekl(a)...

Dobry video. A normalne pul pisnicky jsem ti veril zes to nejak vycistil:) Az pak mi doslo ze ten playback neni zas az tak idealni..

Tomik řekl(a)...

Jak neni idealni. Po veceru s Movie Makerem a Virtualdubem to nepoznam ani ja ze to nekde nesedi:)