sobota, října 20, 2007

Decathlon

Ne, nedal jsem se na novej sport, jen jsme se s Petrem a Marcem chtěli o volným pátečním dopoledni podívat do největšího antwerpskýho sportovního obchodu. Podle Google map jsem byl připravenej na 8mikilometrovou cestu. A tak mě fakt, že kilometrů bylo 12 a z nich úplně 8 zbytečných docela naštval. I mistr google se holt někdy utne. Když mě občas hodí na špatnou stránku tak se to překousnout dá, když mě hodí na jiný geografický souřadnice tak už je to horší, o to víc když je taková kosa a jediným dopravním prostředkem je moje žlutý kolo. Ještě jsem si při míjení zleva řikal proč maji sklad zrovna tady když krám je až tak daleko na severu. Ale aspoň jsem se podíval do centra druhýho největšího přístavu, kterým denně kromě Scheldu protejkaji i milióny eur. Jedna kontejnerová loď vedle druhý, nespočet doků a neustále se bořící menší a nově se stavící větší sklady. Pohodlný stezky jsou sice i tam, ale na výlet jsou místa lepší. Ale našli jsme, změnil jsem si představu o největším sportovním krámu a s novýma rukavicema do fitka jsme se vydali na desetiminutovou cestu zpátky. Sníh jako doma ještě nepadá a padat asi ani nebude, ale zima je slušná a tak jsem víkend strávil převážně doma.

Žádné komentáře: