pondělí, října 15, 2007

Jsem...

...nějakej línej, já vám to pak povim. Ale do školy, na fotbal, běhat, prát a nakupovat pořád ještě chodim. Tak jen ta holandština. Schází se na ní třikrát tejdně taková přístavní směska. Student jsem jedinej a z ostatních jsou všichni buď o hodně starší, těhotný, černý nebo (až na Paula ze Skotska) něčim jiným zvláštní a nějak si s nikym nerozumim. Takže zvláštní atmosféra a navíc to jde všechno tak pomalým uspávacím tempem, který se v tomhle čase (18:30 - 21:30) blbě zvládá. Pro nás to bylo s velkou slevou, ale divím se ostatním že jim za to stojí dát za kurs 450 €. Navíc když místnost je spíš kancelář než učebna a na kurzu je nás 16 což je tak dvakrát tolik co bývá na kurzech u nás. Nebo 15, píšu místo pondělní večerní hodiny a zítra jdu zjistit nějakou změnu.

A jinak krásnej víkend. Nejen počasím a tim že jsem další tři dni moh žít z rajský, guláše, štrůdlu a bochníku pořádnýho chleba.

5 komentářů:

Luban řekl(a)...

Tohle prostě není FÉR!!!

Anonymní řekl(a)...

Jo Luboši, jaký si ty to uděláš takový Tomáš. ;-)

Tomik řekl(a)...

No a za chvíli zase domu. Ale co nadělam, někde si ty knížky vytisknout musim. Přece jim tu za ně nenechám 300 euro když letenka domu stojí půlku :-)

charlie řekl(a)...

Hm, libi se mi tvy ekonomicky uvazovani:) Ale doma bych nerikal ze sis jen tak priletel vytisknout skripta:)

Luban řekl(a)...

Nojo jenže když tady mám tisk zadarmo, jak pak mám najit kloudnej důvod proč si jen tak na víkend zaletět domů?