čtvrtek, listopadu 08, 2007

Nic zvláštního se nestalo

pršelo a nepřestalo, jak to bejvá když je takovej normální belgickej listopad..tak si zase zvykám, nic neočekávanýho se mi dneska nepřihodilo.

7 komentářů:

Luban řekl(a)...

A co je to za obrázek?

Tomik řekl(a)...

No tak, snažil jsem se aby to zase tak složitej rébus nebyl :-(

Luban řekl(a)...

what a? Nechám se podat ale typoval bych to na nějakou obdobu šance z VŠE nebo Areny z HSE, prostě akce, kam se chodí pro propisky zadara... :-)

Luban řekl(a)...

Aha už to chápu, ale dalo to zabrat. Holt propisky zadara příště

Tomik řekl(a)...

Máš ji u mě za vyluštění hádanky (že jsi potřeboval nápovědu se nikdo nedozví). A antistresový míčky zase až ve škole :)

charlie řekl(a)...

Premejslim o tom co patri mezi 7:50 a 8:00 a 22:05 a 22:10.. Jedna vec me napada.. Ale zaroven me k ni nenapada zadna znacka:) Ono taky co zajimavyho se da vymyslet na bilym porcelanu.. Takze asi to je takhle v poradku:)

Anonymní řekl(a)...

teeda to je nespravedlivý, Luboš má u tebe propisku za nápovědu a já kouknu a vidím a zase nic nedostanu :(

Ale jinak hezký, mám stejný pyžamo ;)