úterý, ledna 22, 2008

2 to go

International marketing byl pro změnu úplně v pohodě. Ale stejně jako u ostatních jsem nevěděl co čekat, neměl tu nic jinýho na práci a tak jsem nad ním strávil celej dlouhej tejden. Navíc jsem si před pondělím do 4 do rána čet všechny případový studie, ale na test byly tři hodiny takže spousta času najít si odpovědi na místě :-/ Tak jsem se sice nevyspal, ale zase měl všechno vyplněno za půl hodiny a moh jít před obědem ulehnout. Už jen aby se tomuhle podobal i zejtřejší International Business.

Ale většinu už mám za sebou a právníci poslední zkouškou zakončili semestr takže na obědě zase potkávám spoustu známých lidí. Navíc jsem včera v devět všechno zabalil a v De Giovanni na Groenplaatsu jsem do sebe spolu s ostatníma po těstovinovým tejdnu nacpal tu největší pizzu a tři Konincky. Tak se to tady zase docela dá.

Žádné komentáře: