čtvrtek, ledna 10, 2008

To tu jako...

...zase jsem už skoro celej tejden?! :-) Na posteli nejde ani sedět. To na židli sice jde ale zase mi oči uskakujou na počítač. Tolik se tam toho děje, mnohem víc než v "The European Union - Economics, Politics and History by Susan Senior Nello 2007". A ovládat Winamp a něco poslouchat přece taky musim, to bych se tady za celej den zbláznil. Do knihovny se mi nechce. To ticho, otvírání dveří, po každým kolemprojdoucím člověk musí aspoň hodit oko, aspoň po těch hezčích. A kde bych si každých dvacet minut dával pauzu na mandarinku nebo kus čokolády. Docela se mi daří tady ty dary z prosince zpracovávat. Středeční noc byla o oříšcích v čokoládě, dneska bude Modrý z nebe. To to lítá, normálně se mi většinou vařit nechtělo, teď když čas nemám jsem si klidně udělal 200 g steak s rejží a hromadou zeleniny. Až na ty okurky..na první pohled stejný, vůně stejná..ale ze Znojma teda nejsou :-( stejně jsem se zase po dlouhý době dobře najed.

Na netu sleduju první třetinu, druhou, třetí, prodloužení..nájezdy a uklidnění Jirkovýma dvěma tradičníma bekendovýma "víkama". Dva body se Sláví docela ujdou. Hledám co zábavnějšího ještě províst..odepisuju na zprávy, povídám o strašně důležitých věcech, prohlížim si nový maily s fotkama z prosincovýho výletu do Bruselu a toulání se po Antwerpách který mi zlepšujou náladu a na všechno u nich zapomínám a těsně před otočením se směrem postel a bestseller o evropský integraci se rozhoduju o tomhle "ničem" blognout :-) Ale nestěžuju si, jednu noc ještě přežiju a potom deset dní trochu volnějších..jojo jak se mi tu po tom pokoji bude za měsíc stejskat. I po těch italech, Marcovi, Giovannim, Alessiovi a Azzuře který v kuchyni zrovna tak vykřikujou. Že by někdo použil kečup? Sprostý slova už rozeznám úplně bezchybně. Za tři tejdny už zase budu doma tak se tu zejtra po zkoušce snad konečně už s někym taky uvidim.

P.S. Tak prej je to dneska nějaký smutný. Ale to bude tim že jsem celej den nevylez z pokoje a tim posledním povzdechnutím. Jinak teda všechno

paráááááááááááááááááááááááááádní :-)

2 komentáře:

charlie řekl(a)...

pekny ublognuti:) i kdyz o nicem, dobre se to cte:)

charlie řekl(a)...

Jasny, prave to posledni povzdechnuti na me zapusobilo smutne:))