středa, ledna 30, 2008

Last one

To nejhorší bylo za mnou, kredity z Total Quality Managementu mi pravděpodobně nebudou už k ničemu a tak jsem si na zkoušce dovolil odpovídat podle sebe, a to obráceně než byla hlavní myšlenka celýho kurzu po celej semestr. Ale naše seminárka byla jedna z nejlepších takže si mě vyhodit nemoh dovolit, hehe. Večer byl příjemnější. Poslední a nejdelší ze všech začal v Salamandru, pokračoval spolu s dalšíma 50ti lidma v jedný kuchyni na Italielei a skončil nad ránem se spoustou emocí v Red&Blue kousek od řeky. Po něm se ráno většina lidí začala balit a i já jsem po dopoledním úklidu ještě v polospánku sednul v 14:03 na vlak. Pěkný. Cesta byla v pohodě, dokonce jsem domu dokázal dopravit celých 48 kilo kufrů. Jenom se stejně jako o Vánocích nějak nemůžu srovnat. Za den jsem stihnul akorát vybalit jeden ze dvou kufrů, procházku na čerstvým vzduchu a po dvou Kriekách u hokeje zase postel. Ale to přejde.

Žádné komentáře: