úterý, ledna 15, 2008

Giving up

Úterý patnáctýho ledna devět nula pět večer, tak tu všeho fakt začínám mít po krk. Hlavně pokoje, zítra strávim den v knihovně, aspoň uvidim lidi, z těch zdí mi za těch deset dní tady už pomalu začíná hrabat. Stejně jsem po druhý za semestr shodil ze stolu lampičku a prože stínítko se rozsypalo minule, nemělo jí co ochránit a vyhasla navždy. Takže si tu v tom věčným belgickým šeru nemám při čem číst. Včera jsem byl běhat, ale nikoho jsem nevytáhnul a tak si na to v Mediamarktu aspoň pořídil nový Kossy protože Plugy ze států mi po roce a půl umřely a pořád nevěřim že má cenu zabejvat se řešením jejich doživotní záruky. Ale nějaký divný, i moje umytý uši je dokázali za jedno pětikilometrový kolečko ucpat a když jsem dobíhal domu slyšel jsem už jak s hrncem na hlavě :-/. Navíc mi nejdou vyčistit, kruci. Ve městě jsme za celou tu dobu byli jednou, v pátek jsem od půl sedmý do sedmi vypil dva malý Hoegaardeny a v 7 jsme se zase rozprchli. Většinou učit, já do školy sepisovat poslední projekt. U něj se scházíme každej druhej den v 7 večer a píšeme dokud nás v 11 nevyhodí. No prostě je tady záááábava.

P.S. : Skyeurope mi peníze ještě nevrátili a místo toho dneska zase odečetli dalších €50. 29. mám totiž poslední zkoušku z Total Quality Managementu a 30.1.....letim domu.

P.S. 2 :a něco pozitivního, aspoň něco pozitivního.......

..................
..................
..................

tak příště :-)

Žádné komentáře: