neděle, ledna 13, 2008

3 to go

Páteční test se už tak dobře nepoved, víc než půlka otázek byly celkem velký detaily z tý European Union bychle, kterou jsem sice skousnul ale otázky byly tak záludně vymyšlený že jsem správný odpovědi nevěděl ani u těch mně nejznámnějších okruhů. Tak snad půjde zbytek líp.

Jinak celkově nic moc, všichni se učí takže docela proflákanej víkend. Aspoň jsem napsal velkou část jedný eseje, třikrát jsme dlouze povečeřeli, skouknul jsem 12 opic, Frekvenci, Hot Fuzz (pořadí podle líbivosti) a pár dílů ne moc povedenýho Big Bang Theory. Dneska jsme se při rugby po dlouhý době zase trochu vyvětrali a zaprasili na propršeným trávníku ve Stadparku a zejtra začínám s International Business...

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ta pozvánka nemá chybu!

charlie řekl(a)...

To Hot Fuzz bylo strasny, prvni pulka dobra, ale pak me to fakt brutalne nebavilo a nechapu ze jsem to vubec dokoukal..

Tomik řekl(a)...

Nojo, hlavní hvezda a prvnich pet minut slibovali hodne, ale potom se to jen zmitalo v trapnosti a nepovedeny imitaci britskyho humoru. Dokoukal jsem to jen protoze jsem cekal na nejakej moment kvuli kterymu to vsichni tak vychvalovali. Ale nejak neprisel, skoda casu.

Tomik řekl(a)...

Ale ten zbytek! 12 opic je majstrštyk, a Frekvence..trochu me zklamal naivni scenar prvni pulky, ale potom se to tak rozjelo. Par nelogicnosti v pribehu a poslednich pet minut tomu sice vzalo "tyvoe jeden z nejlepsich filmu jaky jsem kdy videl" ale stejne to stoji za to.