středa, ledna 09, 2008

4 to go

Tak až teď, potom co na ní trávim celej den od rána do večera, mě postel začíná fakt...no s*át. Strašně se houpe a prohybá, snad i když na ní ležim v klidu a p*del mám přitom asi o 30 cm níž než hlavu. I bez polštáře. Jako na houpačce, jemnějc to bohužel popsat nejde. A ty záda..aspoň vim že jsem se konečně začal učit. Po 4 hodinách spánku jsem vstal, z dvaceti lidí se do třídy vrhnul hladově první a vytáhnul si dvě otázky. První Huff Model of Spatial Interaction (neni to tak hnusný jak vypadá, tohle byla ta dobrá). Přeříkal jsem dvě stránky z knížky, nakreslil jeden graf a vzoreček, no comments. Druhá Functional discount systems as part of administrative programmed systems byla horší nejenom kvůli tomu že měla dvakrát delší název, ale bylo to i hodně povídání na který jsem si všechno nevzpomněl ani během celý hodiny na potítku. Ještě jsem se do toho trochu zamotal, ale po čtvrthodině vyprávění jsem u pana Van Waterschoota i přes tvář zasloužilýho pokrovýho profíka poznal že to na vyhození snad nebude. Výsledek ale bude vypadá to až na konci ledna, to je pro mě docela novinka na to že šlo jen o ústní zkoušku, kolikrát si tak tu mojí známku může celej měsíc ještě rozmejšlet?? Takže se asi posledního ledna shrne práce ze všech předmětů za celej semestr během několika málo vteřin. To bude legrace :-)
Zbytek dopoledne trávím na posteli která si mě přes noc tolik neužila, dva díly HIMYM, oběd a jdu zase pokračovat na páteční ráno.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

proc ne:)