pondělí, ledna 07, 2008

Zpátky v Antwerpách II.

Tak jsem naposled zpátky v Antwerpách (aspoň teda naposled na Rodestraat a na tak "dlouho"). Let zase nebyl nic moc, Skyeurope jsou sice celkem sympatický (a dvakrát strhlou cenu letenky mi snad brzo vrátí), ale stejně se mi před přistáním zase trochu spotily ruce :-) Před Vánocema do Prahy to bylo v úplným mlíku a na sněhu, tentokráte ve vichru jakej jsem ještě nezažil a do poslední chvíle jsem zase nevěřil že to fakt těsně před runwayí srovná. Aspoň že jsme se v Praze na letišti náhodou potkali s Tomem, Wendy a jejíma dalšíma dvěma kámoškama tak nás na tu cestu bylo víc. Z prosincový návštěvy mi ještě zbyl jeden goupas na vlak, tak jsem na poslední řádku vyplnil Brussel Luchthaven - Antwerpy a už asi po desátý kolem Atomia jsme přes Brussel Noord vyrazili. Nejdřív do nejbližšího Antwerpskýho McDonalda mastnýma hranolkama doplnit přes Vánoce shozenou hladinu cholesterolu a odtud každej zpátky k sobě "domů".

Takový teplo! V 6 večer ještě bylo 8 stupňů, přes den je tady normálně přes 10, krásný jaro. Ale zatim jsem si ho moc neužil, ve středu Channel management, v pátek Evropská ekonomická integrace. Ležim v knížkách, 60 stránek za den je úspěch a tak v přečtení všeho ani nedoufám. Přestal jsem to řešit a uvidim až co bude na místě, přinejhorším tu nějaký eura na vrácení stýpka vyžebrám na místním hlaváku, vlaky už zase jezdí.. :-)
Lidi se postupně vrací zpět ale nikde žádný velký nadšení, nikomu se z vyhřátých domovů nechtělo a z pod hromady knížek si nikdo nenajde ani chvíli na jednoho večerního Krieka. Ale teď bych stejně bych nešel, radši si ho za babku dám po zkouškách doma v Potrefený Huse :-) Tak zatím.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ve Sparu ho maj za 69 ;-)

Anonymní řekl(a)...

S tou sumou za letenku se teda kucííí Skyeuropííí moc nepředvedli. Takováhle proklamace na uznávaným blogu to asi s potencionálním investorem zakolísá a to se chtěli přesouvat z Blavy do Prahy, no po tomhle, nevim nevim....
Každopádně Tomíku, ať to uteče a ty znalosti nějak do hlavy natečou.