úterý, září 11, 2007

Nine eleven

Nic novýho, od rána do večera ve škole. Úkoly jsou většinou minimálně na další jednu dvě hodiny, takže na nic jinýho moc času nezbejvá. Zejtra opakování a ve čtvrtek další souhrnnej test. Ale zase to jde docela rychle, v Delvitě jsem dneska dokonce zvládnul v holandštině vyřešit jeden problém. Jinak jsem sice měl ve škole s bolestí v krku co dělat, ale s nějakým zázračným Mucoanginem vydržel až do konce a celej večer do sebe cpu vitamíny a čaj. Navíc ještě s nějakou teplotou, snad zejtra nebudu muset zůstat doma.

Pokoj na Rodestraat je už aspoň docela zabydlenej, se jménem na zvonku, ale v porovnání s jinýma kolejema mi tady několik základních potřeb chybí. Kromě Nintenda by se hodil hlavně ten namotávací válec (kterej nejspíš sám dokáže vyžehlit prádlo). Jinak je kulečník je za rohem, stejně tak sauna, a do školy, kde se dá kromě sezení ve třídách dělat i spousta dalších věcí to mám kolem jednoho bloku.

3 komentáře:

Luban řekl(a)...

Co na to říct?
Nabízí se pouze tyhla dva odkazy:
Autem
Metrem

Ale válec je válec :-)

Anonymní řekl(a)...

Tomíku, se žehlením si starosti nedělej :) Zkušenost a lenost mě dovedla k závěru, že to fakt není vůbec potřeba. A to "žehlím" pro chlapáka a dva další kocoury :)

Tomik řekl(a)...

Dobrej kocour :-) Jenom z toho nahatýho teda jde trochu strach.