úterý, září 04, 2007

Poprvé naostro

Tak rychlejším během je to do školy dokonce jen minuta a půl..ještě lepší. Nejen kvůli tomuhle bych rád vykoumal kde tady půjde sehnat nějaký kolo. Ale na zítra teda budík radši o deset minut dřív. Je to hrůza, jazyková koupel vypadá asi tak, že vám do ní potopí i hlavu a drží pod vodou dokud nepraskne. Ta moje k tomu už nemá daleko. Neustálý příval nových slovíček a gramatiky, zdá se mi že to s tempem až přehání. Ale i když půlka informací vychází druhým uchem ven, překvapivě se něco chytá a po šesti vyčerpávajících hodinách mám pocit že se holandsky učím aspoň půl roku a všemu rozumím. Tak ještě úkoly, jako v první třídě.

Jinak je škola perfekt. Od koleje přes učebny, kavárnu, přístup vyučujících. Divný, poprvý mám ze školy i přes tolik povinností dobrej pocit. Tak konečně aspoň z něčeho..stejně jsem ale byl ve čtyři úplně na dně. Naštěstí nikdo nevypadá o moc líp, ze všech stran stejně vyčerpané pohledy. Připomínce že 19. září máme schriftelijk exam a 20. září oral exam nevím jestli se blbě usmívat nebo co. Moc mě to nebaví, ale aspoň nás donutí dělat něco užitečnýho a vypadá to, že nám ty tři týdny asi nakonec fakt k něčemu budou. Ze supermarketu v centru jsem donesl jeden 50tieurový nákup se všim potřebným na celkem dlouho a bez fyzických i psychických sil jsem padnul na postel. To jako zítra zase?!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ta tvoje webkamera me fakt hodne bavi:)

A jinak takovahle nalejvarna je mozna lepsi nez "svecova-style", aspon se neco naucis a donuti te to. Ono pak kdyz uz osmou hodinu za sebou sedis v kruhu a na zacatku hodiny rikas jmenuju se Tom a jsem z Cech, mam rad krizovky a pleteni..