sobota, září 08, 2007

Sleepin`

Dneska konečně trochu jinak, z postele jsem vylez až v 6 večer a vyrazil na meganákup do GBs do centra. Už mě to nebaví, hrozná dálka...na úterý si dávám deadline na sehnání kola. Italové se večer opět pustili do vaření. Pasta, parmenzán, mozarella, parmská šunka, olivový olej, víno...hlavně nic neošidit a ještě si to tak hrozně užívali, na večeři se sešlo asi patnáct lidí..doobrý. A večer ve městě, Noordeterras přímo na břehu Scheldtu, který jsem včera viděl poprvé. Včera ani dneska se to neobešlo bez průchodu Red light districtem. Zajímavý, nevim jestli je to víc vtipný nebo divný. Sice hodně zvláštní, ale nabízení za výlohama je rozhodně kulturnější než silnice kolem Kaplice.

A konečně mám vypráno, za rohem je velká, snadno obslužná laundry. Navíc jsem s potěšením zjistil, že do kategorie bez žehlení půjde bez poznání rozdílu zařadit mnohem víc věcí než jsem čekal.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

hehe, tak tahle kategorie jakoby byla nafukovaci, kor kdyz neni po ruce mamka, prip. segra.-)

Tomik řekl(a)...

Jojo, když se to člověk po vyprání naučí kvalitně vyvěsit tak neni problém, hlavně že mi to pěkně voní.

Anonymní řekl(a)...

Já asi kvalitně vyvěsím tebe samotnýho, až přijedeš!!! Chtěl jsi prostě říct, že kdyby mamky (příp. ségry) kvalitně vyvěšovaly, nemusely by naříkat nad žehličkou?? To jsou teda objevy...