neděle, září 02, 2007

Centrum first time

V hostelu jsou na mě hodní, viděli že můj kufr má jen třicet kilo a tak mě po těch strmých uzoučkých schodech poslali na nedělní noc o další dvě patra výš. Tak fajn teda, stejně zejtra zmizim, tejden bych jim tu asi ale nevydržel i kdyby dávali na záchod toaletní papír. A na pokoji další Izraelčan (Izraelec, Izraelan???), a zase je tady na nějakou svatbu místních příbuzných. Navíc jsem dneska prochodil půlku centra, okupoval fastfoody a kavárny s rychlým připojením a po zážitcích nevim jestli existuje něco jako "průměrný Belgičan". Asi by měl tři barvy kůže, na sobě židovský nebo muslimský hábit, rozhodně by nemluvil anglicky. A možná ani vlámsky. Divný divný.

Hm, tak Izrealčan hulí jako Bartoška. Každou hodinu se probouzí a dává si, ještě navíc se tu na noc objevil ten včerejší..ne že by mi to zase tak vadilo, ale je línej i zvednout se s tim z postele. Za noc mám nadejchaný tak asi jako regulérní tři celý. A ještě červený Marlbora..pryč z týhle díry :-) A zvláštní oba židi..do Antwerp to z Prahy vzali pro ušetřenou tisícovku vlakem a přitom celej večer sedí na posteli a anglicky volaji po celým světě. Do Ruska, Brazílie, Států všem bratránkům z pátých kolen a se všema se baví o svatbách, kvůli dvou různým tady taky jsou. Vypadá to že v životě nedělaji nic jinýho než že je po celým světě slaví. Zase nechápu.

Jinak centrum je moc pěkný, taková ještě kosmopolitnější Praha, jenom užší, nazdobenější baráky, špína stejná. A v každým druhým obchodě nejsou Vietnamci, ale prodávaji se diamanty. Jako že vážně hodně, jestli jsem za den viděl 50 obchodů..a to jsem byl jen kolem hlavního nádraží. K obědu jsem si dal ve fast foodu smaženou rybu a národní jídlo : hranolky. No nevim, jako kdybysme my měli za národní chleba s máslem. Navíc s malým pivem 10 €..snad abych začal vařit. Nebo na Vánoce nepovezu domu diamanty ale jenom blbou čokoládu :-)

Taky jsem si do tašky vystříkal pěnu na holení..ale ještě to tady úplně nevzdávám, sice bych si aspoň už konečně vybalil když nic jinýho, ale třeba budou i lepší dny.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Houhej, internacionální studente! Škoda, že jsme se minuli. To jsem teda předem věděl z naší promluvy na ICQ, pak mi to ještě připomněl Pepa, kterej pro tebe chystal rozlučku (?).

Jelikož spisky z minulejch let stály za to, tak hodně piš, ať je co číst.

Z mýho travel-augusta tě můžu odkázat jen na fotky z Expedice Pobaltí 2007 (Kundy dosaženo!) - http://picasaweb.google.cz/kalmir/ExpedicePobalt2007 ; ale bude toho víc.

Tak zatim pic.

P.S.: Izraelec, taky jsem jednoho potkal, pod nejvyšším bulharskym vrcholem, takovej oduševnělej milej malej človíček, kterej se (ani trochu překvapivě) živil jako vychovatel ve školní družině.

Tomik řekl(a)...

I`ll try. A o den minuli..ale tak já se možná někdy brzo zase ukážu. Zatim je to tu jen plný šoků a moc příjemně se tady necítim, ale tak po třech dnech, a taky než začne pořádná škola..čekám že taky přijdou nějaký pozitivní zážitky.

Nějakou ceduli z *undy jste asi neukořistili.. :-) ale fotky jsou pěkný.