středa, září 05, 2007

Warming up

Tak normálka, další den ve škole, aspoň že dneska jen do oběda. Potom pár registrací, vyplnění dokumentů a návštěva Lidlu. Je to teda hrůza, na častější návštěvy to nebude, ale aspoň jsem jim tam za 8 € nenechal lampičku. Nejen že svítí, ale dokonce je i pěkná, úkol splněn. Včera jsem se sice ještě vypravil na jedno jahodový pivo Mort subite (náhlá smrt, ale to se jedný třídecky asi netýká), dneska ale už zase blbě koukám do zdi nebo monitoru a přemýšlím kde jsem nechal všechny síly.

Objektivních příčin mě napadá víc.

změna klimatu : nevim jestli je takhle i u nás, ale tohle jsou na můj vkus chladnější pozdně podzimní dny.
mozek : pracuje asi čtyřikrát (odpoledne třikrát) víc než byl zvyklej posledních pár měsíců.
nové informace : nejen slovíčka a gramatika..jiné obchody, zvláštní lidi, všude spousty kol, desítky nových jmen, spousty povinností a snaha na žádnou nezapomenout...
jazyk : sice o angličtině ani němčině sice moc nepřemýšlím, ale stejně to za celý den vyčerpává mnohem víc než když ze mě padaji český slova. O nederlands taal (holandštině) ani nemluvim.

Jo, takže žádná lenost.

Oběd, Pesto těstoviny, v univerzitním Caffe Agora (velká menza tu neni žádná, v okolí že je restaurací dost) vyšel na 8 €, tak to asi jinak nepůjde. Ale tak to jedno jídlo..jinak jsou ceny normální, v supermarketech se nakupuje dobře. Od Itala jsem sice už několikrát slyšel "please don`t tell me you use ketchup on your pasta", ale těstovinám s tuňákem, houbama a kukuřicí se žaludek zatim nebrání. Jenom dobře.

Žádné komentáře: